Projekt Bližšie k sebe sa zameriava hlbšiemu porozumeniu ľudských potrieb v práci a pracovnom prostredí, a tomu ako s nimi efektívne pracovať.
Cieľom projektu bolo vytvoriť jednostránkový web, predstaviť poskytovanú službu. Hlavnou a jedinou požiadavkou majiteľky bolo odovzdať informácie uvoľnene a s pocitom harmónie a kľudu. Celý návrh projektu som mal na starosti ja, čiže klientka do mňa vložila absolútnu dôveru a s tým sa mi vždy dobre pracuje.
Projekt „Bližšie k sebe“ nedisponoval žiadnou firemnou identitou. Celý návrh webovej identity som dostal do rúk ja.
Pred tvorbou webu som navrhol farebnú paletu v teplých tónoch. Vybral som dva dva hlavné fonty – Crimson Text a Merrriweather. Tieto dva fonty k sebe pekne pasujú a dotvárajú celkový jemný dojem webu.
Na základe dodaných textov som navrhol celkovú štruktúru webovej stránky, jej sekcie, členenie a hlavné menu.
Webovú stránku som doplnil ilustrovanou grafikou a peknými a prehľadnými piktogramami.
Na záver vznikla jednoduchá a prehľadná stránka, na ktorej klienti nájdu víziu celého projektu, smerovanie „Bližšie k sebe“ a všetko, čo im vie tento pekný projekt ponúknuť.
–
Predstavte mi vašu víziu, vaše podnikanie, váš cieľ. Ja vám predstavím riešenie.
Konzultácia a nezáväzná cenová ponuka je zadarmo.
Analýza, poradenstvo, zabezpečenie, odvírenie webstránky, SEO optimalizácia, Google analytiku. Všetko pre vašu webovú stránku.