Bratislavská firma KUSYN je jedným z popredných hráčov na slovenskom trhu vo výrobe kuchýň a interiérov na mieru.
Firma KUSYN disponovala staršou a veľmi jednoduchou webovou stránkou. Pôvodný web absolútne zaostával za špičkovou kvalitou výrobkov a za kvalitou poskytovaných služieb.
Úlohou bolo vytvoriť moderný firemný web na mieru a prehľadné portfólio projektov, plus na webe prezentovať nádherné realizácie interiérov, a zákazníkom uľahčiť prvotný kontakt.
Firma pred tvorbou samotného webu disponovala len logom.
Na základe loga som navrhol farebnú paletu pre novú webovú stránku. Primárne som sa rozhodol pre hnedú farbu nakoľko interiéry, ktoré firma KUSYN tvorí sú prírodné a z dreva. Doplnková je oranžová farba pre interaktívne prvky.
Pre typografiu webu som vybral font DM Sans a jeho varianty. Je prehľadný a dobre čitateľný.
Pre webovú stránku som ako prvé navrhol základnú štruktúru a členenie webu na základe dodaných textových podkladov.
Následne som vymyslel a vytvoril samotné rozloženie každej podstránky a teda vizuál celého webu tak, aby bol logicky usporiadaný a prehľadný.
Pri tvorbe nového webu a dizajnu som sa zameral na využitie profesionálnych fotiek. Primárnym cieľom je návštevníkovi ukázať už realizované interiéry firmy KUSYN, ktoré sú naozaj nádherné a ktoré na pôvodnom webe úplne absentovali.
Pre realizácie som taktiež navrhol samostatnú šablónu. Každá realizácia má tak svoju vlastnú podstránku, na ktorej sa návštevník dozvie podrobnosti o danom projekte, a vie si pozrieť všetky fotky danej realizácii v galérii, prípadne sa inšpirovať. Je tu aj interaktívny „call to action“ prvok pre zvýšenie konverzie a nadviazanie prvotného kontaktu.
Na backende som vytvoril nový typ wordpress postu „realizácia“, kde klientovi stačí jednoducho vyplniť pár políčok, nahrať fotky do galérie. Následne sa automaticky vygeneruje nový projekt do realizácie. Nie je potrebný zásah administrátora, klient si vie pridávať realizácie samostatne.
Pre realizácie som vytvoril aj filter realizácii. Tento filter umožňuje návštevníkovi filtrovať a prezerať si iba tie realizácie, ktoré ho zaujímajú. Filter je na pozadí naviazaný na kategórie realizácii.
Pre lepšiu prehľadnosť a orientáciu som vytvoril aj kategórie realizácií. Rozlišuje sa podľa toho o aký priestor (kuchyňa, spálňa, obývačka…) alebo typ kuchyne (lesklá, matná, čierna,…) ide. Každá kategória realizácie disponuje svojou vlastnou podstránkou.
Na webovej stránke je teda vytvorené pokročilé filtrovanie realizácií.
Na mieru som tvoril aj kontaktný formulár pre vytvorenie cenovej ponuky.
Firma KUSYN už teda nemusí každého klienta osobitne kontaktovať a posielať mu dlhý a neprehľadný e-mail s inštrukciami.
Teraz stačí poslať odkaz pre vyplnenie dotazníku na webe.
V dotazníku sú použité aj podmienky a teda záujemca nemusí vypĺňať pracne celý formulár, zobrazí sa mu a vyplní len to, čo je dôležité a potrebné. To v konečnom dôsledku zľahčuje celý proces a zvyšuje mieru konverzie.
Klient je vo finále natoľko spokojný, že sme sa dohodli na vzájomnej spolupráci a dlhodobej správe webu.
Pán Belica mi robil firemný web a som nadmieru spokojný. Končene po dlhom hľadaní som našiel človeka, ktorý porozumel zadaniu a mal vlastne nápady, ako web ešte viac vylepšiť.
Komunikácia bola naozaj výborná a odpovede vždy promptné. Takisto cela tvorba webu išla ako po masle. Dohodli sme sa aj na ďalšej pravidelnej spolupráci. Ďakujem! 👍
Predstavte mi vašu víziu, vaše podnikanie, váš cieľ. Ja vám predstavím riešenie.
Konzultácia a nezáväzná cenová ponuka je zadarmo.
Analýza, poradenstvo, zabezpečenie, odvírenie webstránky, SEO optimalizácia, Google analytiku. Všetko pre vašu webovú stránku.